sobota, 27 września 2003

Górnik Jastrzębie Zdrój - MKS Krzanowice 27.09.2003

Relacja z meczu 8 kolejki: IV liga 2003/2004, grupa: śląska II.














Górnik Jastrzębie Zdrój-MKS Krzanowice 27.09.2003 (6-0) 4-Poziom Att: 800 H:?
Stadion MOSiR (Jastrzębie-Zdrój)


Tego dnia miałem jechać na kolejny mecz Banika Ostrava, przeciwko drużynie ze Zlina, ale z kolegą uznaliśmy, że pojedziemy na domowy mecz Górnika Jastrzębie. Górnik to obecny spadkobierca GKS-u Jastrzębie. Spotkanie było jednostronnym widowiskiem, w którym Górnik wygrał 6-0. Jedną z bramek zdobył niejaki Taraszkiewicz, z którym rywalizowałem w jednym z turniejów międzyklasowych w szkole średniej. Pomimo, że na Stadion Miejski nie mam daleko to dopiero w czasie meczu z Krzanowicami, po raz pierwszy pojawiłem się na tym obiekcie. Wcześniej zaliczyłem dalej położone stadiony takie jak w Chorzowie, Ostravie, czy w Wodzisławiu Śląskim.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz