środa, 2 kwietnia 2008

Jastrzębski Węgiel (Jastrzębie-Zdrój) - AZS Częstochowa 02.04.2008 (Siatkówka)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Plus Liga (półfinał) sezon: 2007/2008.










Jastrzębski Węgiel (Jastrzębie-Zdrój) - AZS Częstochowa 02.04.2008 (0-3) 1-Poziom (Siatkówka) 
Att:1300 H:18.30 Jastrzębie-Zdrój - Hala Jastor FOT MOV


Był to trzeci mecz w tej rywalizacji w fazie play-off, którego stawką był awans do finału mistrzostw Polski. Po dwóch meczach stan rywalizacji brzmiał 1-1. Zwycięzca tego spotkania mógł jedynie przybliżyć się do finału, ponieważ gra toczy się do trzech zwycięstw. Z powodu TOP-owego meczu, po bilet udałem się już kilka dni wcześniej.

Niespodzianka: Mecz nie został rozegrany na ciasnej hali Borynia, lecz na... lodowisku Jastor, gdzie wcześniej widziałem parę meczów jastrzębskich hokeistów. Zainstalowano nawet dodatkowe miejsca po obu stronach parkietu. Temperatura w czasie meczu oczywiście była nieco niższa, niż w normalnej hali siatkarskiej.

Kiedy dowiedziałem się gdzie zostanie rozegrane to spotkanie, miałem pewne obawy, że dach jest za nisko. Moje obawy były jednak błędne. W czasie meczu piłka ani razu nie zahaczyła o blachę, czy podwieszone rury.

Klub kibica fot1.


Klub kibica fot2.






Gospodarze na żółto-zielono.


Na skraju "mojej" trybuny zasiadła spora grupa kibiców gości, którzy od reszty widzów byli oddzieleni jedynie ochroną i taśmą. W czasie meczu dochodziło czasem do poważniejszych słownych utarczek. Goście byli nazywani min. Medalikami. W pewnym momencie wydawało się, że jakieś rękoczyny wiszą już w powietrzu, ale nic takiego jednak nie miało miejsca.



Jastrzębianie przegrali przed własną publicznością 0-3 i stan rywalizacji brzmiał 1-2.

Suplement: Następnego dnia w tej samej hali, gospodarze wygrali 3-0. W decydującym meczu w Częstochowie, wygrał AZS i to oni awansowali do finału. Mistrzem Polski został jednak Bełchatów. Jastrzębski zajął czwarte miejsce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz