sobota, 10 maja 2008

Legia Warszawa - Polonia Bytom 10.05.2008

To była moja druga wizyta na Łazienkowskiej 3 w Warszawie i ponownie poprzedzona poranną pobudką oraz jazdą PKS-em z Cieszyna do Warszawy. Po raz pierwszy miałem okazję oglądania meczu ze słynnej Żylety czyli, chyba z najsłynniejszej trybuny w Polsce.









Legia Warszawa-Polonia Bytom 10.05.2008 (3-1) 
1-Poziom Att: 7000 H:19:00 Cena:10zł FOT MOV8/8
Stadion Wojska Polskiego (Warszawa)


Bilet z tego meczu w ramach 30 i ostatniej kolejki Ekstraklasy sezonu 07/08.

Z mojej zeszłorocznej pierwszej meczowej wizyty w Warszawie, niestety nie ostały się żadne fotki z ciekawych miejsc. Na szczęście miałem chociaż te z meczu (Link). Tym razem nie pozwoliłem sobie na taki błąd i w dodatku zobaczyłem o wiele więcej niż poprzednio.






Na tym łuku często siadało wojsko na meczach Legii.








Fani Polonii Bytom także pojawili się w stolicy. Kiedy skandowali "Polonia Bytom" było ok ale kiedy zaczęli pozdrawiać zgody w tym "Arka Gdynia" to na Żylecie zaczęły się gwizdy i teksty typu: "Teraz to przesadzili". Oczywiście Poloniści wyczuli sytuację i znacznie częściej pozdrawiali Arkowców.


Kolejny fajny jupiter w mojej kolekcji. Identyczne w Polsce i może na świecie ma tylko ŁKS Łódź.

Kibice co chwilę "pozdrawiali" właścicieli klubu tekstem... "ITI sp...j".







Legioniści pewnie wygrali to spotkanie 3-1. Podobnie jak podczas mojej poprzedniej wizyty, także i tym razem jedną z bramek zdobył Chinyama.

Po meczu dekoracja za zdobycie drugiego miejsca w rozgrywkach ekstraklasy. Nie wzbudziło to zbytniej owacji na trybunach, ponieważ Legia jest klubem, dla którego liczy się tylko mistrzostwo.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz