poniedziałek, 3 listopada 2008

Banik Ostrava - Sparta Praga 03.11.2008

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 12 kolejki, Gambrinus Liga, sezon 08/09.













Banik Ostrava-Sparta Praga 03.11.2008 (2-0) 1-Poziom-Czechy 
Att: 16600 H:17.15 FOT MOV1/6
Stadion Bazaly (Ostrava)


Po bilet na ten mecz specjalnie jechałem kilka dni wcześniej aby przypadkiem nie zabrakło w kasach tuż przed meczem. Spotkanie ze Spartą zapowiadało się bardzo atrakcyjnie.


Jak widać publiczność dopisała. Wolne pozostały tylko bufory. Była też niezbyt liczna grupa kibiców z Pragi.

Na wyjście piłkarzy była oprawa pirotechniczna i sektorówka, której oczywiście nie widziałem co przedstawiała. Nigdy nie byłem w samym centrum takiego racowiska. Na boisko nic nie było widać, a mój nos wyczuwał tylko zapach siarki. Jednocześnie kibice odśpiewali Banicku jesteśmy z tobą... co uwieczniłem na swoim filmie.


Młyn Banika.






Jedna z opraw fanatyków Banika przygotowana na to spotkanie.

Szale.






Sektorówka.


Sektor gości w tej chwili niewidoczny.



Spotkanie wygrali gospodarze 2-0, będąc drużyną zdecydowanie lepszą. Było to jedno z lepszych spotkań na których bylem w życiu, biorąc pod uwagę oprawę i przebieg gry na boisku. Emocje były bardzo duże.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz