sobota, 22 sierpnia 2009

KS Nierodzim (Ustroń) - Spójnia Zebrzydowice 22.08.2009

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 3 kolejki, A-klasa Skoczów, sezon 09/10.











KS Nierodzim (Ustroń)- Spójnia Zebrzydowice 22.08.2009 (1-4) 7-Poziom 
Att:? H:? FOT MOV2/6
Stadion KS Nierodzim (Ustroń)


Zanim trafiłem na boisko trochę błądziłem swoim samochodem, ponieważ nie dysponowałem nawigacją. Po nadjechaniu około 8 km, pojawiłem się w końcu na obiekcie kiedy była już 10 minuta meczu.

Nierodzim na niebiesko-biało.




Była gwiazda Spójni czyli Ireneusz Perchała.



Mecz wysoko wygrali goście ale żadna z czterech bramek dla Spójni nie utknęła mi w pamięci w przeciwieństwie do gola dla Nierodzima. Był to rzut wolny z około 35 metrów. Strzał był mocny precyzyjny, piłka leciała jak pocisk i wpadła w samo okienko. Gol można zobaczyć na jednym z moich filmów z meczu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz