niedziela, 13 września 2009

Letni Puchar Kontynentalny 13.09.2009 (Skoki narciarskie)

Fotorelacja wraz z opisem z zawodów skoków narciarskich w ramach Letniego Pucharu Kontynentalnego Rok: 2009.












 
Letni Puchar Kontynentalny 13.09.2009 (Skoki narciarskie) Att:? H:? 
Wisła - Skocznia narciarska im. Adama Małysza FOT MOV3/5


Kilka dni przed zawodami zrobiłem sobie 50 kilometrową wycieczkę do Wisły... rowerem. Podczas tej wycieczki zobaczyłem plakat o mających się odbyć zawodach narciarskich 12 i 13 września. Pomyślałem że muszę się tutaj pojawić zwłaszcza, że do do przyjazdu zachęcała niska cena biletu.



Rozgrzewka cz1.

Rozgrzewka cz2.

Rozgrzewka cz3.

Zawody pokazywała jedna ze śląskich telewizji.


Pomimo tego, że Puchar Kontynentalny to europejska druga liga, w zawodach swój udział potwierdzili min. Adam Małysz czy Jakub Janda.

Siatkarz Małysz.

Już podczas pierwszego skoku jaki widziałem, zdałem sobie sprawę, że z mojego miejsca nie widać progu skoczni.


Klemens Murańka.

Na zdjęciu Wojciech Tajnej. Jego wujkiem jest słynny Apoloniusz. Wojtek w swojej karierze uczestniczył min. w Turnieju Czterech Skoczni. Mieszka w Zebrzydowicach, czyli tam gdzie ja :). Ponadto w czasie zawodów widziałem kibiców z małą wyblakłą flagą z napisem "Zebrzydowice".

Skocznia jest oryginalna, ponieważ narciarze hamują pod górę. Przyczyną jest droga, która biegnie pod obiektem. Na starej skoczni w czasie zawodów, droga była zamykana, a narciarze przeskakiwali przez drogę


Szybujący skoczkowie w powietrzu zrobili na mnie duże wrażenie.




Marcin Bachleda.

Robert Mateja.

Na zawodach byli obecni bracia Golcowie.



Jakub Janda.




Na drugim planie Adam Małysz, czyli jeden z najlepszych zawodników w historii skoków narciarskich. Z tego prostego powodu bardzo chciałem chociaż raz w życiu zobaczyć go na skoczni. Udało mi się to właśnie tego dnia w pierwszej - Link i drugiej serii.




Na podium znalazło się trzech Polaków: 1. Bachleda 2. Małysz 3. Łukasz Rutkowski. Dokładna lista uczestników i miejsca które zajęli jest dostępna na stronie skokinarciarskie.pl.









Na koniec dowód na to o czym wspominałem wcześniej, że droga publiczna przebiega pod trybunami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz