niedziela, 29 listopada 2009

Odra Wodzisław Śląski - Wisła Kraków 29.11.2009

Z meczu w Bełchatowie do domu powróciłem następnego dnia w niedzielę. Na ten dzień zaplanowano kolejne mecze Ekstraklasy. Ja udałem się do pobliskiego Wodzisławia. Tym sposobem zaliczyłem dwa mecze jednej kolejki Ekstraklasy.
Fotorelacja wraz z opisem z meczu 15 kolejki, Ekstraklasa, sezon 09/10.










Odra Wodzisław Śląski-Wisła Kraków 29.11.2009 (1-3) 1-Poziom 
Att: 4000 H:14.45 Cena:20zł FOT MOV1/2
Stadion MOSiR (Wodzisław Śląski)




Wisła wystąpiła w białych strojach.

Specjalnie usiadłem tak nisko aby sprawdzić jak ogląda się spotkanie Ekstraklasy z poziomu zero. W tym czasie dla poprawienia komfortu, obniżono płot na stadionie Odry.








Spotkanie pewnie wygrali goście 1-3, tracąc bramkę dopiero przy stanie 0-3. Kibice Wisły prawdopodobnie w wyniku zakazu stadionowego nie stali w klatce, tylko zaraz obok trybuny otwartej stadionu Odry, a tym samym blisko mnie. Pomimo korzystnego przebiegu spotkania dawali cały czas wyraz swego niezadowolenia z powodu przegranych derbów Krakowa tydzień wcześniej. W kierunku piłkarzy niosło się min.: "Możecie już iść na narty, bo ten sezon ch...a warty", "Powiedz mi czemu, czemu nie grałaś tak tydzień temu? [...] czemu wygrywasz z nimi, nie z k...ami?". Jeżeli chodzi o śmieszne sytuacje to fani Białej Gwiazdy ironiczną owacją nagradzali bramkarza Pawełka, kiedy bez problemu łapał proste piłki. Ten słysząc to odwracał wzrok w ich stronę z uśmiechem na twarzy.:) Nawiasem mówiąc Pawełek grał kiedyś w Wodzisławiu Śląskim.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz