sobota, 20 marca 2010

Legia Warszawa-Śląsk Wrocław 20.03.2010

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 21 kolejki, Ekstraklasa, sezon 09/10.













Legia Warszawa-Śląsk Wrocław 20.03.2010 (1-1) 1-Poziom
Att: 4000 H:14.45 Cena:110zł FOT MOV6/7
Stadion Wojska Polskiego (Warszawa)


110 zł za bilet na trybunę krytą stadionu Legii. Nigdy wcześniej nie dałem więcej pieniędzy na bilet. Trybuna o której wspomniałem, była pierwszą w Polsce, która dysponowała dachem.


Trybuny poza starą krytą były w budowie ale jak widać stan surowy był  już gotowy.

Piłkarze Śląska.

Nieopodal stadionu stał płot okalający boisko treningowe, który posiadał specjalne banery, na których znajdowali się min. zasłużeni piłkarze Legii.

Widok z trybuny krytej.

Pierwsze, nowe krzesełka na nowych trybunach.


Drużyna Legii.




Na całe szczęście z mojego miejsca widziałem chociaż słupki od bramki :P.


To już mój trzeci mecz na Legii a protest jak trwał tak trwa. Kibice znowu pozdrawiali właścicieli klubu słynnym: ITI Sp...j.


Mecz stojący na przeciętnym poziomie kończy się wynikiem 1-1. Dopingu w czasie meczu nie było.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz