sobota, 24 kwietnia 2010

Sparta Praga-Bohemians Praga 24.04.2010

Pierwszy i jedyny mecz, podczas mojego pierwszego wypadu do czeskiej Pragi to spotkanie Sparty Praga.
Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Gambrinus Liga, sezon 09/10.












Sparta Praga-Bohemians Praga 24.04.2010 (1-0) 1-Poziom-Czechy 
Att: 7813 H:16.00 Cena:180Kc FOT MOV3/8
Stadion Letna (Praga)



Do Pragi chciałem od dawna pojechać chociażby turystycznie. Z biegiem czasu w grę chodził już obowiązkowo jakiś mecz. W końcu udało mi się to zrealizować i na jednodniowy wypad udałem się z bratem, co niezmiernie rzadko nam się zdarzało. Właściwie to był nasz pierwszy wspólny wypad. Na zdjęciu widok na Hradcany.

Widok z Hradcan.

Rynek starego miasta gdzie po wypitym piwku udałem się na stadion.

Stadion Sparty Praga.

Ponad godzinę przed meczem.


Sparta wystąpiła w swoich domowych tj. granatowych koszulkach. Drużyną przyjezdną był Bohemians Praga. Nie jest to jednak ten sam Bohemians (dawniej FC Strizkov Praga 9) co Bohemians 1905, tylko twór powstały przez jednego takiego (nie znam nazwiska), który pewnie miał swój kaprys aby ten klub tak samo nazwać. Prawo do barw i herbu wygrał jednak ten właściwy klub z Dolicka czyli Bohemians 1905.










Jak widać na zdjęciu kibice Bohemiansu, którzy jakby nie wiedzieli, że właściwy Bohemians jest tylko jeden i na pewno nie ten co zagrał przeciwko Sparcie.


Po bramce Kadleca, Sparta 1-0 wygrywa to spotkanie. Po prawej widoczny młyn Sparty, który mizernie dopingował swoich pupili. Nijak ta atmosfera miała się chociażby do meczów derbowych se Slavią.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz