sobota, 30 października 2010

Fotbal Trinec - MFK Karvina 30.10.2010

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 14 kolejki, 2 Ligi czeskiej, sezon 10/11.













Fotbal Trinec-MFK Karvina 30.10.2010 (0-0) 2-Poziom-Czechy 
Att: 1211 H:10.15 FOT MOV1/2
Stadion Rudolfa Labaje (Trinec)


Skoro świt udałem się do Trzyńca, który kiedyś przez krótki okres czasu należał do Polski, na mecz derbowy z dobrze mi znaną Karviną. Fotbal Trinec swe mecze rozgrywa na typowym piłkarskim stadionie o nazwie Rudolfa Labaje. Tuż obok znajduje się imponujący wielkością stadion lekkoatletyczny Na Lesni. Niestety pomimo gruntownej modernizacji stadion ten rzekomo nie spełnia wymogów drugiej ligi. Minusem jego jest na pewno to, że trybuny daleko są od boiska. Idąc na mecz chciałem najpierw zobaczyć od środka ten właśnie stadion na Lesni. Było otwarte więc wszedłem. Co ciekawe na jego koronie sprzedawano bilety. Kupiłem wejściówkę, poszedłem dalej koroną obiektu w stronę jednego z wejść stadionu  Labaje, gdzie miał odbyć się mecz i okazało się że doszedłem pod sektor gości! Zapytałem porządkowych czy mogę wejść ku miejscowym i na szczęście nie było problemu.


Widok z miejsc przeznaczonych dla fanów gospodarzy. Karvina w zielonych strojach.



Budynek klubowy.




Mecz był średnio ciekawy a można powiedzieć, że nawet nudny. Ponadto 0-0 na boisku ale mimo to wyjazd na plus. W barwach gospodarzy wystąpił  Litwin Tomas Radzinevicius, znany z chociażby Odry Wodzisław. W bramce Karviny zagrał Jakub Kafka, który wcześniej występował w GKS-ie Jastrzębie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz