niedziela, 10 kwietnia 2011

Bohemians 1905 Praga-FC Zbrojovka Brno 10.04.2011 Stadion Slavia, Eden

Drugi mecz tego dnia podczas mojego drugiego wypadu do czeskiej Pragi to spotkanie słynnego Bohemiansu na nowym stadionie Eden, gdzie swe mecze rozgrywa Slavia.
Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Druga liga czeska, sezon 10/11.










Bohemians 1905 Praga-FC Zbrojovka Brno 10.04.2011 (2-1) 1-Poziom-Czechy 
Att: 3334 H:17.00 Cena:150Kc FOT MOV3/6
Stadion Eden (Praga)



Zanim dotarłem na Stadion Slavii zobaczyłem jak wygląda Tańczący Dom,...

...Bazylika św. Piotra i Pawła na Wyszehradzie oraz...

...Rzeka Wełtawa.

Z Wyszehradu droga na stadion prowadziła obok Stadionu... Bohemiansu. Obiekt nazywa się Dolicek. Niestety Bohemians 1905 nie może rozgrywać tutaj swoich meczów, ponieważ stadion nie spełnia wymogów ligi.

Pod trybunami Dolicka.

Bodajże dwa przystanki dalej był już stadion Slavii. Bardzo dobre wrażenie zrobiła na mnie elewacja.

Na stadionie była restauracja McD więc można chwilę odpocząć. Tuż obok był duży supermarket, jeżeli ktoś chce zrobić większe zakupy.

Od środka obiekt także wygląda rewelacyjnie. Dach od wewnętrznej strony jest wyłożony drewnianymi panelami, co jest bardzo rzadko spotykane.

Jedynym minusem było to, iż obiekt świecił pustkami. Zaledwie co siódme krzesełko było zajęte.


Obie ekipy w tradycyjnych strojach. Bohemians 1905 na zielono - biało.





Grupa fanów Zbrojovki Brno.






Bilet przypadkowo kupiłem do sektora, gdzie był prowadzony doping. Usiadłem więc na jego skraju przez co miałem super akustykę i wszystko jak na tacy. Doping Bohemiansu 1905 to absolutna czeska czołówka a wiele przyśpiewek na prawdę wpada w ucho.

Maskotą klubu jest kangur, który widnieje także w herbie klubu. Dawno, dawno temu klub ten był na zgrupowaniu w... Australii i chyba dalej nie muszę tłumaczyć skąd ten klokan (tłumaczenie kangur).




Mecz był dobry, zakończony wynikiem 2-1 dla gospodarzy. Jedna z bramek dla zwycięzców jest dostępna na moich filmach z meczu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz