niedziela, 10 kwietnia 2011

Viktoria Zizkov (Praga) - Banik Sokolov 10.04.2011

Pierwszy z dwóch meczów tego dnia, podczas mojego drugiego wypadu do czeskiej Pragi to spotkanie Viktorii Zizkov.
Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Druga liga czeska, sezon 10/11.











Viktoria Zizkov (Praga)-Banik Sokolov 10.04.2011 (1-0) 
2-Poziom-Czechy Att: 1226 H:10.15 FOT MOV4/6
Stadion Viktoria Zizkov


Mecz rozegrano o nietypowej jak na polskie warunki porze bo o 10:15 rano.

Dzień przed meczem widziałem teatr.

Podczas tego wypadu widziałem także Hradcany. Proszę zobaczyć na te tłumy, które ciągną na stadion Viktorii :).

Po wyjściu z tramwaju pod samym stadionem nie widać, gdzie on dokładnie jest, pomimo że posiada wysokie jupitery.

Trybuna główna z zewnątrz. Zanim kupiłem bilet obszedłem stadion w około w tym za okoliczne kamienice, ponieważ stadion jest jakby wtopiony w okoliczne zabudowania co tylko nadaje mu uroku.

Włoski styl czyli trybuna z rusztowań za jedną z bramek, przeznaczona dla fanatyków Viktorii. W tle malownicze kamienice. Na pierwszym planie wszechobecne kolejki po piwo i kiełbasę.


Viktoria po lewej stronie w czerwono - białych strojach.


Z reguły pasy na murawie są ułożone równolegle do bramek czy linii środkowej. Tutaj jest jednak inaczej.



Bardzo stroma ta trybuna otwarta.







Mini sektorówka przygotowana przez Viktorię.



Trybuna na której siedziałem.

Na tym meczu niestety byłem tylko w czasie pierwszej połowy, przez co nie widziałem zwycięskiej bramki dla Viktorii, która wygrała 1-0.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz