sobota, 28 maja 2011

KS Żory - Grunwald Ruda Śląska 28.05.2011

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 28 kolejki IV liga grupa II śląska sezon 10/11.
Uwaga: Zaliczyłem tylko 1 połowę meczu.












KS Żory-Grunwald Ruda Śląska 28.05.2011 (2-2) 5-Poziom 
Att:? H:? FOT MOV1/3
Stadion MOSiR (Żory)



Grunwald w zielonych strojach.

Anty Ruch. Podobno ci co nienawidzą Ruchu lepiej piszę eRkę i to do góry nogami, niż fani niebieskich w normalny sposób.


Stadion KS posiada dwie trybuny. Użytkowana jest jednak ta nowa, bardzo imponująca i wykrzesełkowana. Brakuje tylko nawet skrawka dachu.



Big Brother.












Niestety nie widziałem w pierwszej połowie ani jednej bramki, a spotkanie zakończyło się wynikiem 2-2, czego już nie widziałem. Od tego meczu rozpocząłem takie masywne odwiedzanie boisk w niższych ligach głównie, gdzie często nie widziałem całego spotkania. Taka ilościówka trwała ponad rok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz