niedziela, 8 maja 2011

LKS Pogórze - Spójnia Zebrzydowice 08.05.2011

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 20 kolejki, A-klasa Skoczów (7 Poziom), sezon 10/11.












LKS Pogórze-Spójnia Zebrzydowice 08.05.2011 (6-3) 
7-Poziom Att:? H:? FOT MOV2/3
Stadion LKS Pogórze



Z samego rana wyjazd na mecz jak śmietana. Zanim jednak trafiłem na właściwe miejsce, trochę pobłądziłem w Pogórzu. P prostu niewłaściwe boisko oznaczyłem w nawigacji przez co trafiłem na jakieś kartoflisko nieopodal kościoła. 

Spójnia na czarno-zielono.







W Pogórzu obiekt także posiada drogie loże VIP. Coraz częściej można spotkać takie Boxy.


Jeden z mniejszych zawodników jakiego miałem okazję oglądać w czasie gry.






Walki było sporo i bramek też. Ostatecznie na boisku wynik hokejowy a dokładnie 6-3 dla gospodarzy. Ogólnie mecz był ciekawy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz