wtorek, 3 maja 2011

Start Mszana - Wicher Wilchwy (Wodzisław Śląski) 03.05.2011

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 23 kolejki A-klasa Rybnik sezon 10/11.













Start Mszana-Wicher Wilchwy (Wodzisław Śląski) 03.05.2011 (2-1) 7-Poziom 
Att:? H:? FOT MOV2/4
Stadion Start Mszana




Start Mszana niczym Holandia, bo na pomarańczowo.


Mszana to moje rodzinne strony. Byłem tutaj na meczu raz czy dwa jak jeszcze za bardzo nie wiedziałem co to jest piłka nożna.






Dla Mszany mecz z Wilchwami to takie drugie derby po derbach z Połomią. Słyszałem opowieści, że jeszcze nie tak dawno na meczu Start-Wicher było sporo oddziałów Policji, aby nie doszło do zamieszek. Tamten mecz decydował jednak o awansie natomiast w czasie tego meczu na trybunach było niestety smutno. Zawiodłem się trochę, bo liczyłem chociażby na małą derbową atmosferę.





Proszę zwrócić na datę meczu i jaki opad widać na zdjęciu... tak tak... trzeciego maja i śnieg. Ponadto było bardzo zimno.






Trybuna na górce robi wrażenie :).

Mecz wygrali gospodarze 2-1.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz