sobota, 18 czerwca 2011

Górnik Boguszowice (Rybnik) - Start Mszana 18.06.2011

Niniejszego weekendu byłem obecny na ośmiu spotkaniach. Oto trzecie z nich.
Fotorelacja wraz z opisem z meczu 30 kolejki A-klasa Rybnik, sezon 10/11.
Uwaga: Zaliczyłem tylko końcowe 20 minut meczu.











Górnik Boguszowice (Rybnik)-Start Mszana 18.06.2011 (3-1) 7-Poziom 
Att:? H:? FOT MOV3/3
Stadion Górnik Boguszowice


W Podokręgu Rybnik jako ławki rezerwowych i trybuny często wykorzystywane są stare przystanki. W Boguszowicach pomimo, że stadion jest bardzo stary są to jednak nowe wiaty przystankowe.

Widoczny bramkarz Boguszowic popisał się jedną z zabawniejszych interwencji jakie widziałem na żywo w czasie meczów - FILM.

Mszana w jasno niebieskich koszulkach.


Jak wspomniałem stadion jest stary ale bardzo odschoolowy. Zrobił we mnie bardzo dobre wrażenie. Płyta boiska duża i dobrej jakości.




Ale efektowne zdjęcie zrobiłem :P .... stadion jakby wtopiony był w busz.






Gospodarze wygrali 3-1. Była to ostatnia kolejka sezonu, a obie drużyny zajęły odpowiednio 15 (spadek) i 12 miejsce.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz