niedziela, 19 czerwca 2011

LKS Ochaby 96 - Wyzwolenie Simoradz 19.06.2011

Niniejszego weekendu byłem obecny na ośmiu spotkaniach. Oto czwarte z nich.
Fotorelacja wraz z opisem z meczu 26 (ostatniej) kolejki B-klasa Skoczów, sezon 10/11.
Uwaga: Zaliczyłem tylko 1 połowę meczu.










LKS Ochaby 96-Wyzwolenie Simoradz 19.06.2011 (1-3) 8-Poziom 
Att:? H:? FOT MOV1/3
Stadion LKS Ochaby 96


Pierwotnie miałem pojechać na mecz do Golasowic, ale trawiłem na złe boisko. Na szczęście miałem plan B w postaci meczu LKS Ochaby.

Ochaby na żółto.



Oryginalna budka dla rezerwowych.





Tak była prawie wszędzie tzn. starsi Panowie na rowerku próbują zobaczyć mecz za darmo zza krzaków.








Był to mecz o 3 miejsce w tabeli na koniec sezonu. Goście musieli wygrać aby osiągnąć ten cel co im się udało. Na boisku było 1-3. Ochaby musiały zadowolić się 4 pozycją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz