niedziela, 5 czerwca 2011

SK Dětmarovice - Odra Petrkovice (Ostrava) 05.06.2011

Fotorelacja wraz z opisem z meczu A1A Krajsky prebor muzi, sezon 10/11. Uwaga: Zaliczyłem tylko 1 połowę meczu.













SK Dětmarovice-Odra Petrkovice (Ostrava) 05.06.2011 (1-1) 5-Poziom-Czechy 
Att:? H:? FOT MOV1/3
Stadion SK Dětmarovice



Gospodarze na biało - czarno.

Jak na piąty poziom rozgrywkowy miejscowa drużyna posiada bardzo dużą trybunę krytą. Na dachu kamerzysta, który uwiecznia mecz.



Obiekt w Detmarovicach położony jest obok kominów elektrowni w tej miejscowości. Na żywo wygląda to tak jakby obok boiska zaparkował Titanic.








Polecam mecze w Detmarovicach. Z tyłu trybuny krytej piwo leje się strumieniami. :P








Jak widać pogoda uległa załamaniu. Co gorsze na mecz pojechałem rowerem (około 20 km od domu). W przerwie meczu trochę pochopnie podjąłem decyzję, że uciekam do domu przed burzą. Niestety wyjechałem jej na przeciw i trochę zmokłem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz