niedziela, 12 czerwca 2011

Wyzwolenie Simoradz - Strażak Pielgrzymowice 12.06.2011

W to słoneczne popołudnie założyłem sobie, że zrobię rowerowe koło o długości około 70km, gdzie po drodze miałem wstąpić na 4 mecze. Oto pierwsze ze spotkań.
Fotorelacja wraz z opisem z meczu 25 kolejki B-klasa Skoczów, sezon 10/11.
Uwaga: Zaliczyłem tylko 1 połowę meczu.








Wyzwolenie Simoradz-Strażak Pielgrzymowice 12.06.2011 (5-0) 8-Poziom 
Att:? H:? FOT MOV2/3
Stadion Wyzwolenie Simoradz



Murawa w Simoradzu pierwsza klasa. To jedno z lepszych boisk jakie widziałem od klasy okręgowej w dół. Mało tego, wiele zawodowych klubów pewnie by pozazdrościło takiego boiska.



Simoradz na czerwono-czarno.





Kiedy za bramką zobaczyłem widoczny teren w dół doznałem olśnienia. To między innymi tutaj miałem okazję zagrać jakieś 13 lat wcześniej w meczu wyjazdowym Spójni Zebrzydowice, jako trampkarz. Wiedziałem, że zaliczyłem dwa wyjazdy w czasach kiedy trenowałem ale nie mogłem ustalić gdzie to było. Na szczęście jedna zagadka została rozwiązana.












W Simoradzu udało mi się nagrać jedną bramkę a w przerwie pojechałem na kolejny mecz do Wiślicy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz