niedziela, 12 czerwca 2011

Żar Szeroka (Jastrzębie Zdrój) - Orzeł Palowice 12.06.2011

W to słoneczne popołudnie założyłem sobie, że zrobię rowerowe koło o długości około 70km, gdzie po drodze miałem wstąpić na 4 mecze. Oto czwarte ze spotkań.
Fotorelacja wraz z opisem z meczu 25 kolejki B-klasa Rybnik, sezon 10/11.
Uwaga: Zaliczyłem tylko ostatnie 30 minut meczu.








Żar Szeroka (Jastrzębie Zdrój)-Orzeł Palowice  12.06.2011 (2-2) 
8-Poziom Att:? H:? FOT MOV1/2
Stadion Żar Szeroka


Chociaż w pobliżu tego boiska byłem setki razy, to jednak tego dnia długo nie mogłem znaleźć drogi prowadzącej na obiekt. Po 15 minutach błądzenia w końcu mi się udało.

Na Szerokiej ładnie wykorzystano ukształtowanie terenu, góruje pokaźnej wielkości trybuna.











W czasie meczu podszedłem do znajomego mi Pana Mikra tj. Prezesa Żaru. W tym momencie akurat padła bramka na 2-2 dla Żaru. Skwitował to tym, iż jestem cudotwórcą i poprosił bym częściej chodził tutaj na mecze. Nie chciałem w tym momencie wspominać, iż w momencie kiedy przyjechałem, padł akurat GOL dla gości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz