sobota, 13 sierpnia 2011

Drzewiarz Jasienica - Beskid 09 Skoczów 13.08.2011

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 2 kolejki liga okręgowa Bielsko-Biała sezon 11/12.
Uwaga: Zaliczyłem tylko 1 połowę meczu.











Drzewiarz Jasienica-Beskid 09 Skoczów 13.08.2011 (4-0) 6-Poziom 
Att:? H:? FOT MOV3/3
Stadion Drzewiarz Jasienica


Drzewiarz Jasienica niczym dobra jajecznica. Z tym zawsze kojarzył mi się ten klub :P.


Obiekt Drzewiarza posiada bardzo ładną i co ważne krytą trybunę. Z niej prowadzony jest czasem doping kibiców co uwieczniłem na filmie.


Murawa także niczego sobie, na piątkę z plusem.

Jasienica na zielono-czarno.

Beskid Skoczów to jeden z bardziej znanych klubów okręgu Bielsko-Biała. W związku z tym mecz zapowiadał się ciekawie.




Radość gospodarzy po bramce.










Gospodarze wysoko wygrali ten mecz 4-0 a ja nagrałem ich trzecią bramkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz