niedziela, 21 sierpnia 2011

Sigma Olomouc - 1. FC Slovacko Uherské Hradiště 21.08.2011

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 4 kolejki, czeskiej Gambrinus Ligi (1 poziom), sezon 11/12. Do Ołomuńca planowałem wyjazd już od jakiegoś czasu. Trudność polegała na tym, iż samemu trudno było się zmobilizować do dalszej wpyrawy. W końcu pojechałem pociągiem z Czeskiego Cieszyna.









Sigma Olomouc-1. FC Slovacko Uherské Hradiště 21.08.2011 (1-1) 
1-Poziom-Czechy Att: 5967 H:17.00 Cena:90Kc FOT MOV2/7
Stadion Andruv (Olomouc)



Po przyjeździe do Olomouca podjechałem komunikacją miejską w pobliże rynku. Na zdjęciu rynek w Olomoucu.


Stadion Andruv wielokrotnie gościł czeską Reprezentację piłkarską.

Dopiero co oddana na to spotkanie nowa trybuna za jedną z bramek na którą kupiłem bilet. Widoczna tylna część oraz górna od strony boiska to prawdopodobnie hotel klubowy.

Główne wejście dla piłkarzy.


Niesamowicie stroma była ta nowa trybuna za bramką.


Oryginalność to podstawa.

Sigma Olomouc.


Na przeciwko stała ta bardzo efektowna trybuna. W Czechach to chyba  dorównują jej tylko: otwarta Banika Ostrava i kryta Dukli Praga.









Coś malutki ten telebim :).




W przerwie były atrakcje dla najmłodszych. Brama była lekko uchylona więc mogłem przemieścić się w pobliże płyty boiska.





Liczba widzów.


Młyn gospodarzy był ulokowany na środku trybuny wzdłuż boiska. Co ciekawe, sektor gości znajdował się na tej samej trybunie tylko, że na jej skraju. Na początku drugiej połowy najpierw na prowadzenie wyszli gospodarze. Chwilę później było już 1-1 i takim wynikiem skończyło się to spotkanie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz