sobota, 20 sierpnia 2011

Sportovní Klub Stonava - TJ Smilovice 20.08.2011

Fotorelacja wraz z opisem z meczu A2B - I.A třída sk.B muži sezon 11/12.
Uwaga: Zaliczyłem tylko 1 połowę meczu.













Sportovní Klub Stonava - TJ Smilovice 20.08.2011 (2-0) 6-Poziom-Czechy 
Att:? H:? FOT MOV2/2
Stadion Sportovni klub Stonava


Brama wjazdowa.



Stonava wystąpiła w żółtych koszulkach.

Trybuna główna, która wyglądała na bardzo małą.

Na mecz pojechałem rowerem, który oglądałem trochę na krzywy ryj zza płotu. Biletowy śmiał się, że nie może skasować mnie za bilet. To jednak nie moja wina jeżeli jest taka dobra widoczność poza obiektem.








Gospodarze zwyciężyli 2-0 a ja nagrałem bramkę na 1-0 - Film. Spotkanie to nie zobaczyłem całości, ponieważ chciałem zobaczyć drugą połowę meczu w Zebrzydowicach, a jak wspomniałem powyżej na zawody przyjechałem rowerem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz