niedziela, 25 września 2011

Lutnia Zamarski - Strażak Pielgrzymowice 25.09.2011

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 8 kolejki A-klasa Skoczów sezon 11/12.
Uwaga: Zaliczyłem tylko 1 połowę meczu.









Lutnia Zamarski-Strażak Pielgrzymowice 25.09.2011 (2-2) 7-Poziom 
Att:? H:? FOT MOV2/3
Stadion Lutnia Zamarski


Lutnia na zielono - żółto.







W czasie meczu doszło do rzadkiej sytuacji, kiedy to wykonywano rzut wolny pośredni z odległości 6 metrów od bramki - Film. Cudem jednak goście wybili piłkę na rzut rożny.


W relacji z Simoradza wspominałem jak to miałem okazję grać na tym boisku. Napisałem także, że było drugie takie boisko, które zaliczyłem w czasie mojego trenowania w klubie. Był to prawdopodobnie ten obiekt w Zamarskach.

W Zamarskach jest jedno z mniejszych boisk w moim rejonie. Podobną szerokość posiadają kluby w Skrbeńsku i w miejscowości Rowień.









Mecz zakończył się wynikiem 2-2.

1 komentarz: