sobota, 15 października 2011

Wypoczynek Buków - Odra Nieboczowy 15.10.2011

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 11 kolejki A-Klasa Racibórz sezon 11/12.
Uwaga: Zaliczyłem tylko 1 połowę meczu.












Wypoczynek Buków-Odra Nieboczowy 15.10.2011 (0-2) 7-Poziom 
Att:? H:? FOT MOV1/2
Stadion Wypoczynek Buków



Obiekt w Bukowie położony jest jakoś na uboczu Bukowa. Chyba niewiele jest takich klubów z małych miejscowości, gdzie boiska leżą gdzieś na obrzeżach. Na zdjęciu główna brama wjazdowa.

Buków przede wszystkim kojarzył mi się z ośrodkiem wypoczynkowym w postaci jeziora, plaży, kampingów. Takie wspomnienia mam z dzieciństwa. Dzisiaj jednak pojechałem na mecz. Liczyłem, że zobaczę ten ośrodek ale nie natknąłem się na niego.


Treningowe boisko.

Gospodarze na biało - czarno.

Ciekawe te ławeczki się prezentują przed budynkiem klubowym.



Płyta w Bukowie jak na poziom A-klasy - MIAZGA. Trochę już widziałem boisk w niższych ligach ale to w Bukowie na pewno jest jednym z lepszych.





Miód, malina te pasy na boisku... brawo dla gospodarza obiektu.







Nieboczowy zwyciężyli 0-2 w Bukowie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz