niedziela, 15 kwietnia 2012

Polonia Piotrków Trybunalski - Świt Kamieńsk 15.04.2012 Stadion Miejski

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 20 kolejki Liga okręgowa Piotrków Trybunalski, sezon 11/12.
Uwaga: Zaliczyłem tylko końcowe 15 minut pierwszej połowy meczu.











Polonia Piotrków Trybunalski - Świt Kamieńsk 15.04.2012 (6-0) 6-Poziom 
Att:? H:13.00 Cena:0zł FOT MOV
Stadion Miejski (Piotrków Trybunalski)


W drodze z Łodzi do domu zahaczyłem jeszcze o Piotrków Trybunalski. Przypuszczałem że mecz odbędzie się na boisku Polonii na obrzeżach miasta, ale gdy przyjechałem na miejsce nie zastałem niestety piłkarzy. W dodatku niezbyt ciekawa okolica nie zachęcała do dłuższego pobytu w tym miejscu. Nawiasem mówiąc to właśnie niedaleko boiska mieszkał kiedyś słynny seryjny morderca Mariusz Trynkiewicz. W planach miałem jednak jeszcze zwiedzanie stadionu miejscowej Concordii. Na miejscu okazało się, że tego dnia właśnie tam Polonia rozgrywa swój mecz. Został przeniesiony w wyniku prawdopodobnie zalania ich boiska.

Pierwsze spojrzenie na obiekt zrobiło bardzo we mnie dobre wrażenie.

Na stadionie Concordii jest zamontowanych około tysiąca krzesełek.


Połączenie nowych trybun ze starymi w tle.

Polonia wystąpiła w niebieskich strojach.



Wszyscy widzowie z powodu kiepskiej pogody, zajęli swoje miejsca pod trybuną krytą.

Sektor gości pozostał pusty.


 





Concordia to najbardziej znany klub z tego miasta, który obecnie gra jeden poziom rozgrywkowy wyżej niż Polonia.



Co jak co ale bramki na Concordii są zamontowane idealnie pionowo. :P



Totolotek.

Gospodarze wygrali to spotkanie 6-0. Tego samego dnia, po powrocie na Śląsk planowałem jeszcze mecz Granicy Ruptawa (Jastrzębie-Zdrój) ale także nie zastałem meczu na ich boisku. Powód był taki sam jak w przypadku Polonii. Mecz z powodu kiepskiej płyty został przeniesiony na inne boisko.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz