sobota, 28 kwietnia 2012

Rafako Racibórz - Górnik Radlin 28.04.2012

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 22 kolejki Liga okręgowa Katowice III sezon 11/12.
Uwaga: Zaliczyłem tylko 1 połowę meczu.













Rafako Racibórz - Górnik Radlin 28.04.2012 (2-0) 6-Poziom 
Att:? H:16.30 Cena:0zł FOT MOV1/2
Stadion Rafako Racibórz


Chociaż nawigacja bez problemu doprowadziła mnie w pobliże obiektu to jednak z parkingu musiałem trochę się namęczyć aby znaleźć wejście na obiekt. Podszedłem od strony zza bramki, gdzie znajdowały się klubowe baraki z blachy. Na miejscu zastałem ciszę i spokój. Myślałem że meczu nie ma ale na szczęście byłem w błędzie.





Ładnie to wygląda tylko szkoda, że słupy zasłaniają widok. Jakby nie można ich było zamontować wyżej.


Gospodarze na czerwono. Byli wicemistrzowie Polski z Radlina tradycyjnie na biało-niebiesko.















RAFAKO to znana firma produkująca kotły ciepłownicze. Tuż obok boiska znajduje się ich główny zakład.




Gospodarze zwyciężyli 2-0.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz