sobota, 14 kwietnia 2012

Widzew Łódź - Legia Warszawa 14.04.2012

Moja pierwsza wizyta w niciarnianym mieście, gdzie miałem pojawić się na kilku spotkaniach, ale tylko mecz Widzewa z Legią miałem zamiar zobaczyć w całości. Właśnie z powodu wyjazdu do Łodzi, nie mogłem uczestniczyć w dalszej części zlotu groundhopperów na Śląsku.








Widzew Łódź - Legia Warszawa 14.04.2012 (1-1) 
1-Poziom  Att:7500 H:18.00
Cena:15zł
FOT MOV5/6
Stadion  im. Ludwika Sobolewskiego (Łódź)



Słynna w Łodzi ulica Piotrkowska.

Pod kasami stadionu Widzewa najpierw musimy odstać swoje w kolejce nr 1 przy odbiorze biletu i karty kibica oraz w kolejce nr 2 przy wejściu na stadion. Dodać należy, iż w tej drugiej kolejce nigdy nie stałem w takim tłoku a łączny czas stania pod stadionem wyniósł ponad godzinę.

Jedno z wejść na stadion.


Pierwsze spojrzenie na stadion, który może nie prezentował się jakoś okazale przez co przypomniał mi stare dobre lata 90-te. Dodać należy, iż tylko na stadionie Widzewa oraz Legii Warszawa byłby rozgrywane kiedyś mecze Ligi Mistrzów w Polsce. Tym sposobem mam te dwa stadiony już zaliczone w czasie meczu na których gościła Liga Mistrzów.




Pomiędzy rzędami krzesełek jest niestety ziemia i trawa. Oby jak najszybciej Widzewiacy doczekali się nowego stadionu. 


Murawa na stadionie przypominała plażę. W mniej więcej 60% boisko obecnie nie posiada trawy. Jeżeli chodzi o przebieg spotkania to chyba zakończyło się sprawiedliwym remisem. 

Efektowne flagi łodzian.



Kibice Widzewa na meczu zaprezentowali oprawę z racami..

Spotkanie zakończyło się sprawiedliwym wynikiem 1-1.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz