niedziela, 2 września 2012

FK Bohumin - FK SK Polanka nad Odrou (Ostrava) 02.09.2012

Fotorelacja wraz z opisem z meczu A1A Krajsky prebor muzi - Moravskoslezsky kraj, sezon 12/13.
Uwaga: Zaliczyłem tylko drugą połowę meczu.













FK Bohumin - FK SK Polanka nad Odrou (Ostrava) 02.09.2012 (3-2) 5-Poziom-Czechy 
Att:? H:17.00 Cena:0zł FOT MOV1/4
Stadion FK Bohumin




FK Bohumin w niebiesko-białych strojach to obecnie najlepszy klub z tego miasta. Bohumin to ważne miasto graniczne jeżeli chodzi o kolej. Rusza tutaj chociażby superszybki pociąg Pendolino do Pragi.


Hala hokejowa znajduje się tuż obok boiska.

 
W pierwszej połowie padło sporo bramek a ja nie widziałem ani jednej.


Od razu zaskoczyło mnie bardzo szybkie tempo gry. Jestem pewien, że jakaś czołowa Polska drużyna z dowolnej ligi okręgowej (także poziom 5) nie miałaby tutaj szans z obiema ekipami.



Stadion posiada dwie składane trybuny.


Obiekt jest ładnie położony, tuż obok parku.

Murawa była dobrze przygotowana do meczu. Plac gry bardzo duży, może nawet wg wymagań międzynarodowych.

Na podsłuchu.










Jedno z ciekawszych zdjęć kibiców jakie zrobiłem na meczach niższych lig.

Mecz wygrali gospodarze 3-2.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz