poniedziałek, 24 września 2012

Jedność Jejkowice - Orzeł Mokre (Mikołów) 22.09.2012

Po porannym meczu we Frydku-Mistku na popołudnie zaplanowałem trzy mecze w podokręgu rybnickim. Najpierw udałem się na mecz Jedności Jejkowice, a następnie na derby Rybnika do dzielnicy Orzepowice. Niestety oba spotkania rozegrano o tej samej porze, więc zaliczyłem je po jednej połowie. Ze względu na załamanie pogody odpuściłem mecz Energetyka ROW Rybnik.







Jedność Jejkowice  -  Orzeł Mokre (Mikołów) 22.09.2012 (4-1) 
6-Poziom Att:75 H:16.00 
Cena:6zł  
FOT MOV2/2
Stadion Jedność Jejkowice





Widoczna ławka na której siedziałem znajduje się w strefie gdzie nie mogą przebywać kibice. Na pytanie porządkowego widząc mnie z aparatem czy jestem z jakieś gazety odpowiedziałem, że raczej NIE ;). Zostałem więc grzecznie poproszony o udanie się na trybunę główną.


Wspomniana trybuna główna.










Trzy z czterech bramek dla gospodarzy padły w pierwszej połowie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz