niedziela, 23 września 2012

MFK Frydek-Mistek - FC Hlucin 22.09.2012

Z samego rana wybrałem się na mecz do Frydka-Mistka w czeskiej trzeciej lidze. Ładne miasto, ładny stadion, właściwie to nie wiem dlaczego tego miejsca nie zaliczyłem już wcześniej, zwłaszcza że daleko nie miałem.










MFK Frydek-Mistek - FC Hlucin 22.09.2012 (0-0) 
3-Poziom-Czechy Att:610 H:10.15
Cena:30Kc
FOT MOV4/8
Stadion Stovky (Frydek-Mistek)



Na ten stosunkowo bliski wyjazd (40km) postanowiłem trochę utrudnić sobie życie, ponieważ wybrałem auto+pociąg jako środek transportu .

Z dworca kolejowego we Frydku-Mistku czekał mnie jeszcze 3km marsz na stadion Stovky gdzie był rozgrywany mecz.

Po drodze odwiedziłem Stadion Slezana. Niestety nie udało się wejść na trybunę główną.

W połowie drogi odwiedziłem zabytkową starówkę.

Kasy i główne wejścia na stadion.


Pod dachem trybuny głównej wiszą koszulki zasłużonych piłkarzy MFK oraz...

... tablica upamiętniająca ich grę w I-lidze.

Miejscowy Dziadek Siwe Włosy. Podobnie jak oryginał z Jastrzębia, także kula u nogi, okulary, czapa z daszkiem i pewnie także jeździ na wszystkie wyjazdy :)

Drużyna MFK rozgrywa swoje mecze w charakterystycznych koszulkach z niebieskim pasem.





Bramkarz Hlucina w drugiej połowie obronił co najmniej dwie 100% sytuacje.





Kupując bilet na Euro2012 z ograniczoną widocznością dobrze, że faktycznie nie miałem takiej widoczności jak na powyższym zdjęciu.
Trybuna kryta z nowymi krzesełkami prezentuje się bardzo efektownie.




Miejscowy młyn




Mecz w drugiej połowie był o wiele ciekawszy niż w pierwszej części meczu gdzie zdecydowaną przewagę posiadali gospodarze. Ogólnie spotkanie było atrakcyjne czego nie popsuł nawet wynik bezbramkowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz