sobota, 1 września 2012

Polonia Łaziska Górne - Swornica Czarnowąsy 01.09.2012

Po zeszłotygodniowej wizycie min. na Górnym Śląsku, także tego weekendu a dokładnie w sobotę 01.09.2012 udałem się w ten rejon Polski. Tym razem odwiedziłem w czasie meczu stadion Rozwoju Katowice, gdzie na miejscu spotkałem się z Krzyśkiem z Nysy oraz w drodze powrotnej zaliczyłem stadion w Łaziskach Górnych. Na meczu pojawiłem się od 18 minuty.






Polonia Łaziska Górne - Swornica Czarnowąsy 01.09.2012 (3-2) 
4-Poziom Att:200 H:17.00
Cena:8zł
FOT MOV1/2
Stadion Polonia Łaziska Górne





Droga ewakuacyjna na obiekcie w Łaziskach Górnych.
Pierwsze wrażenie stadionu Polonii było lepsze niż myślałem. Trochę daleko jednak trybuny oddalone są od murawy.
Na stadionie pojawiłem się nieco wcześniej jak wskazuje zegar. Na szczęście widziałem wszystkie bramki, które nie ukrywam padły w tym meczu.
Klatka gości nie grzeszy wielkością.
Mecz zarówno w 1 jak o w 2 połowie był bardzo ciekawy. Pierwsze dwa gole dla Polonii w żółtych strojach były niemal identyczne. Były to bramki strzelone głową po dośrodkowaniu.






Mecz zakończył się wynikiem 3-2 dla gospodarzy.

Na koniec widok ogólny stadionu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz