poniedziałek, 17 września 2012

TJ Sokol Silherovice 'B'- TJ Darkovice 'B' 15.09.2012

Po meczu w Zabełkowie pojechałem na mecz do Silherovic. O ile się nie mylę to po raz pierwszy byłem świadkiem meczu, kiedy spotkały się dwie drużyny rezerw. Na pewno nigdy wcześniej nie oglądałem spotkania na tak niskim poziomie rozgrywkowym, a dokładnie mam tutaj na myśli 10 poziom rozgrywkowy. Co ciekawe mecz był biletowany. Na meczu pojawiłem się od 28 minuty.








TJ Sokol Silherovice 'B'- TJ Darkovice 'B' 15.09.2012 (4-3) 
10-Poziom-Czechy Att:60 H:16.30
Cena:10Kc
FOT MOV1/4
Stadion TJ Sokol Silherovice



Dziesiąta liga (!) w czeskim wykonaniu. Nigdy wcześniej nie byłem na tak niskim poziomie rozgrywkowym. Na mecz dotarłem w połowie 1-połowy w momencie kiedy padła bramka dla gości (w ogóle to była chyba już piąta w meczu).


Pierwsza drużyna Silherovic reprezentuje 8-Poziom rozgrywkowy.





Płyta boiska i trybuna główna prezentują się bardzo okazale.


Jak chyba na każdym meczu w Czechach spotkać można piwo.


Zawodnik gospodarzy grał w koszulce bez rękawków jak kilka lat temu reprezentacja Kamerunu na PNA.





90 minuta, sędzia pokazuje: mam ja w d... sędziowanie na dzisiaj. W meczu padło sporo bramek. Mecz ogólnie ciekawy co nie jest nowością w czeskich niższych ligach, zakończony wygraną gospodarzy 4-3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz