wtorek, 25 września 2012

TKKF Zuch Orzepowice (Rybnik) - Pierwszy Chwałowice (Rybnik) 22.09.2012

Po porannym meczu we Frydku-Mistku na popołudnie zaplanowałem trzy mecze w podokręgu rybnickim. Najpierw udałem się na mecz Jedności Jejkowice, a następnie na derby Rybnika do dzielnicy Orzepowice. Niestety oba spotkania rozegrano o tej samej porze, więc zaliczyłem je po jednej połowie. Ze względu na załamanie pogody odpuściłem mecz Energetyka ROW Rybnik.







TKKF Zuch Orzepowice (Rybnik) - Pierwszy Chwałowice (Rybnik) 22.09.2012 (2-1) 
7-Poziom Att:100 H:16.00
Cena:0zł
FOT MOV2/4
Stadion TKKF Zuch Orzepowice



Spośród klubów z Rybnika, Zuch Orzepowice był tym ostatnim, którego wcześniej nie odwiedziłem w czasie meczu.


Gospodarze na niebiesko - żółto.


Tak wygląda trybuna kryta na boisku w Orzepowicach, złożona ze starych przystanków autobusowych.






Magdalena Figura jako sędzia główny. Ponad rok temu w Skrbeńsku byłem przypadkiem pierwszy raz na meczu z udziałem tej sędziny. Potem często sprawdzałem obsadę sędziowską aby pojawić się ponownie ale dopiero dzisiaj zaszła okazja kiedy mogłem znowu podziwiać jej kompetencje - Film. Dodać należy, iż Pani Magda sędziowała nawet swego czasu mecz na stadionie Legii.


Co na to Inspektorat Nadzoru Budowlanego? :]


Po nerwowej końcówce mecz ostatecznie wygrali gospodarze. Jak na derby przystało, mecz mógł się podobać. Udało mi się nawet nagrać kuriozalnego gola. - Film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz