niedziela, 30 września 2012

WSP Wodzisław Śląski - MKS Czerwionka (Czerwionka-Leszczyny) 30.09.2012

Następnego dnia po meczu w Bytomiu wybrałem się na mecz drużyny WSP z Wodzisławia Śląskiego, grającej w rybnickiej klasie C. Warto dodać, iż w juniorach tego klubu grali tacy zawodnicy jak Kamil Glik czy Marcin Pontus.







WSP Wodzisław Śląski - MKS Czerwionka (Czerwionka-Leszczyny) 30.09.2012 (3-16) 
9-Poziom Att:10 H:15.30
Cena:0zł
FOT MOV2/5
Stadion WSP Wodzisław Śląski



Rozmowa  miedzy zawodnikami gospodarzy (czarne koszulki) przed meczem: -Ja dzisiaj nie gram w polu, stoję na bramce bo byłem wczoraj na imprezie, -Dasz radę, na bramce stoi... (w tym miejscu padło nazwisko etatowego bramkarza).









Ostre strzelanie urządzili sobie zawodnicy z Czerwionki tego dnia. W pierwszej połowie widoczny na zdjęciu bramkarz WSP miał niemal 100% nieskuteczność. Na osiem strzałów przepuścił aż siedem. Pierwszy raz udanie interweniował przy stanie 2-6.


Zaraz po golu na 2-7 dla gości z Czerwionki.


Sędzia Nowak, mój stary znajomy z podwórkowych meczów.



Na drugiej połowie niestety nie byłem i trochę żałuję ponieważ padło jeszcze sporo bramek. Byłem jednak na meczu rowerem, a rowerem do domu nie było wcale blisko.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz