niedziela, 19 maja 2013

Lokomotiva Louky (Karvina) - Slovan Orlová 18.05.2013

Mam zamiar trochę podgonić z boiskami których nie widziałem jeszcze w czasie meczu, zwłaszcza że do 200 już blisko, co chcę dokonać tej wiosny. Wybór był prosty jeżeli chodzi o ten mecz ponieważ do miejscowości Louky miałem najbliżej.









Lokomotiva Louky (Karvina) - Slovan Orlová 18.05.2013 (3-1) 8-Poziom-Czechy  
Att:80 H:17.00 
Cena:0Kc  
FOT MOV 
Stadion Lokomotiva Louky


Przejście graniczne w Marklowicach Górnych.

Louky (Łąki) to gmina (?) terytorialnie należąca do Miasta Karvina.

100 metrów od boiska płynie Olza. Po drugiej stronie rzeki widoczna jest Polska.

Budynek klubowy.


Na poprzedni mecz udałem się pieszo. Tym razem podróżowałem rowerem (18km w jedną stronę).


Było piwo, kiełbaski oraz Kofola.



Sędzia boczny zwany czasem asystentem.


W oddali widać góry Beskidy, znajdujące się po stronie Czeskiej, tuż obok Trinca.

W Loukach pomimo, że to dopiero ósmy poziom rozgrywkowy, linie o dziwo są namalowane równo jak od linijki.

Honorową bramkę dla drużyny z Orlovej zdobył John Arne Riise :P.

Mecz zasłużenie wygrali gospodarze 3-1. Dwie ich bramki są dostępne na moim skrócie filmowym u góry. Po tym meczu Louky zajmują trzecią pozycję w tabeli. Orlova jest druga.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz