niedziela, 30 czerwca 2013

LKS Mazańcowice - KS Bestwinka 29.06.2013

W Mazańcowicach zobaczyłem swój ostatni mecz sezonu oraz rundy wiosennej, gdzie spotkały się dwie drużyny środka tabeli A-klasy Bielsko-Biała. Na ten dzień zaplanowano właśnie ostatnią kolejkę niniejszej klasy rozgrywkowej.










LKS Mazańcowice - KS Bestwinka 29.06.2013 (1-2) 7-Poziom  
Att:110 H:17.00 
Cena:0zł  
FOT MOV
Stadion LKS Mazańcowice


Boisko w Mazańcowicach leży przy ul. Sportowej. Co ciekawe boisko ich dzisiejszego rywala także leży przy ulicy o tej samej nazwie.




Rzadko spotykane na boiskach niższych lig aby wydzielono specjalny sektor na grupy Ultras.

Efektowne logo klubu ładnie prezentuje się na budynku klubowym.


Tablica świetlna podobno kiedyś działała. :P









Czasem można zobaczyć w transmisjach TV jak pies wbiega na boisko. Ja takie zjawisko widziałem po raz pierwszy na żywo i to dwa razy w czasie meczu.



W pierwszej połowie sędzia nie uznał prawidłowo zdobytej bramki dla gospodarzy, gdzie dopatrzył się spalonego (Sytuacja na skrócie filmowym). Chwilę później goście wyszli na prowadzenie. W drugiej połowie gospodarze zdołali wyrównać ale w 89 minucie po przeprowadzonej kontrze i serii błędów Mazańcowic, Bestwinka strzeliła zwycięską bramkę (Gol w skrócie filmowym). Ogólnie mecz na remis.

Miałem cichą nadzieję, iż podczas tego meczu zobaczę małą pirotechnikę ale niestety rundę wiosenną kończę na 29 oficjalnych meczach, gdzie nie widziałem nawet jednej odpalonej racy. 14 meczów widziałem w Polsce natomiast 15 za granicą!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz