niedziela, 2 czerwca 2013

Slovan Orlová - Slavoj Rychvald 01.06.2013 Boisko Banik Albrechtice

Domowe mecze drużyna Slovana Orlova rozgrywa w pobliskich Albrechticach na boisku 6-ligowego Banika. Mecz może nie zapowiadał się jakoś ciekawie ale koniecznie chciałem odwiedzić w końcu tą miejscowość, leżącą kilkanaście kilometrów od domu.








Slovan Orlová - Slavoj Rychvald 01.06.2013 (6-0) 
8-Poziom-Czechy  
Att:50 H:17.00  
Cena:0Kc  
FOT MOV
Stadion Banik Albrechtice


FK Banik Albrechtice













Tak jak w przypadku poprzedniego meczu na którym byłem, także i  tym razem liczyłem na niską frekwencję. Pogoda znowu była kiepska no i Slovan rozgrywa swe mecze w innej miejscowości. Widoczna na zdjęciu budka z piwem zadziała jednak jak magnes i publiki zebrało się trochę.



Trybuna główna pozostała jednak przez cały mecz pusta, nie licząc mojej osoby. Swoją drogą to bardzo solidna konstrukcja, niespotykana raczej na tym poziomie rozgrywkowym.


Bramkarz Slovana nie przepuścił żadnej bramki a nawet wpisał się na listę strzelców, wykorzystując rzut karny co widać na moim skrócie filmowym u góry. Ostatni raz bramkę bramkarza widziałem chyba w 2004 roku na meczu Spójnia Zebrzydowice - Stal Bielsko-Biała. Na filmie także inna bramka z meczu.

Spotkanie zakończyło się wynikiem 6-0 przez co nie było jednak nudno jak napisałem we wstępie. Gospodarze zasłużenie wygrali ten mecz tak wysoko.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz