środa, 12 czerwca 2013

Sokol Dolní Lutyně-Věřňovice - Slovan Orlová 09.06.2013

To już mój trzeci w ciągu ostatnich 4 tygodni mecz z udziałem Slovanu Orlova. Ta drużyna widocznie działa jak magnes, chociaż z drugiej strony ja tylko odwiedzam najbliżej położone mojego domu boiska, gdzie nie byłem jeszcze na meczu. Vernovice to dopiero dwusetne boisko gdzie oglądałem spotkanie piłkarskie.











Sokol Dolní Lutyně-Věřňovice - Slovan Orlová 09.06.2013 (0-2) 8-Poziom-Czechy  
Att:150 H:17.00  
Cena:0Kc  
FOT MOV
Stadion Sokol Dolní Lutyně-Věřňovice


Dokładna nazwa klubu brzmi Sokol Dolní Lutyně-Věřňovice. Miejscowość Věřňovice (Pol. Wierzniowice) należy do Gminy Dolní Lutyně. Co ciekawe w Dolní Lutyně także funkcjonuje klub piłkarski Sokol, gdzie już kiedyś byłem na meczu.
 
Gospodarze w czerwonych koszulkach, goście inaczej pokolorowani ;)


"Wally" znowu w akcji. Ostatnio widziałem go na meczu w Bohuminie-Zablati.




Na zdjęciu ponownie goszczący na moim blogu Riise, który strzelił pierwszą bramkę. Tak na serio to Libor Nemec.

Reklama firmy bukmacherskiej na koszulkach Slovana. Takie same napisy mają też kluby Gambrinus ligi.





Pięć minut przed przerwą nad boiskiem przeszła burza z gradem. Skończyła się w momencie rozpoczęcia drugiej połowy!

Fajnego pioruna sfotografował mój szybki aparat? :P Jeżeli kogoś interesują pioruny to są także na skrócie filmowym.


Ta postać powoli przestaje się być dla mnie anonimowa. Bramkarz Orlovej Adam Kotrla w poprzednim meczu strzelił bramkę a w tym spotkaniu dzięki niemu przeciwnik zmarnował chyba pięć 100% sytuacji w tym rzut karny, co uwieczniłem na moim filmie, który znajduje się u góry newsa.

W końcówce padła druga bramka dla gości. Tym sposobem nie było niespodzianki i drużyna Orlovej, która walczy o podium, wygrała z gospodarzami, którzy okupują dolne rejony tabeli ósmej ligi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz