piątek, 11 października 2013

Zlot nr 6: Carbo Gliwice - Zamkowiec Toszek 06.10.2013

Mecz zabrzańskiej A-klasy pomiędzy Carbo a Zamkowcem chciałem zaliczyć tego dnia już poza zlotem. Jakie było moje zdziwienie dzień wcześniej, kiedy okazało się że cała ekipa groundhopperska jednak zmieniła plany i także miała zaliczyć to spotkanie. Oczywiście nie wiedzieli jakie miałem plany na niedzielne popołudnie. Tym sposobem był to mój czwarty i ostatni mecz zlotu.






Carbo Gliwice - Zamkowiec Toszek 06.10.2013 (3-4) 7-Poziom  
Att:50 H:15.00  
Cena: 5zł  
FOT MOV
Stadion Ostropa (Gliwice)



Papier i czcionka w stylu retro. Bardzo oryginalny bilet na Carbo.

Główne wejście na stadion.

Boisko leży w dzielnicy Ostropa, zaraz obok kościoła. Grają tutaj także rezerwy Piasta Gliwice.


Przyzwoita trybuna, która sięga wyżej niż trybuny na stadionie Odry w Wodzisławiu, gdzie gościła kiedyś Ekstraklasa.

Ciekawy diabeł na koszulkach Carbo Gliwice.


Pierwotnie myślałem, że krzesełka pochodzą ze starego stadionu Piasta ale tamte miały jednak inny kształt. Ponadto jak wskazuje poniższy komentarz na Okrzei chyba nigdy nie było zielonych krzesełek.



Początek meczu a spodenki już rozerwane.




Kibice gości woleli siedzieć z miejscowymi fanami. Tym sposobem klatka pozostała pusta.



Na dachu pobliskich zabudowań jedyna przygotowana oprawa piro tego dnia :).


Gra na dwie piłki.




Gliwicka radiostacja widziana ze stadionu. Sprawdziłem, odległość 7,1 km w linii prostej. Do tego jeszcze mała ciekawostka: Jest to obecnie najwyższa budowla na świecie zbudowana z drewna.





Dwa słowa o ławkach rezerwowych, które jak te na Legii, Lechu czy w Premierleague mają dwa rzędy siedzeń.

Było to zdecydowanie najciekawsze spotkanie w czasie zlotu a nawet jedno z lepszych jakie widziałem w niższych ligach. W meczu padło sporo bramek a dokładnie spotkanie zakończyło się wynikiem 3-4. Udało mi się nagrać 5 bramek, które są na moim skrócie filmowym. Niestety tej najładniejszej nie mam ale i tak moim zdaniem jest co oglądać. Na trybunach wesoło ponieważ spiker rozśmieszał swoimi komentarzami do łez. Najpierw gadał, że bramki będą puszczane w TV Trwam (ciekawe co na to proboszcz z pobliskiego kościoła po drugiej stronie drogi), później celebrował moment ogłoszenia przez sędziego ile też może minut doliczyć do regulaminowego czasu gry.

2 komentarze:

  1. Krzesełka na przeciwnej trybunie nie pochodzą ze starego stadionu Piasta chociażby z tego względu że środkowy rząd jest koloru zielonego co może niezbyt dobrze widać bo są już tam od ok. 10 lat i upływ czasu pozostawił na nich ślad.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielone krzesełka mogą być ze Stadionu Śląskiego, bo tamte stare foteliki są chyba już wszędzie. ;p

    OdpowiedzUsuń