poniedziałek, 24 marca 2014

MTK Barati Kor Budapeszt - Testveriseg SE II Budapeszt 23.03.2014

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 17 kolejki BLSZ III. osztály 3.csop. sezon 13/14.
Szósty z siedmiu meczów podczas wyprawy do Budapesztu:










MTK Barati Kor Budapeszt - Testveriseg SE II Budapeszt 23.03.2014 (3-1) 6-Poziom-Węgry 
Boisko: Budapest, II. ker UP Att:8 H:13:00 Cena: 0Ft FOT MOV



Na niedzielę zaplanowałem kolejne mecze. Na pierwsze spotkanie udałem się jednak dopiero na godzinę 13:00. Wiedziałem że chociażby na stadionie Merkaptu, gdzie byłem wczoraj, rozgrywany jest mecz o godz. 9:00 ale wolałem ten czas poświęcić na małe zwiedzanie miasta.

Na obiekcie 6-ligowca Kerulet UFC odbył się domowy mecz MTK Barati Kor, który także reprezentuje 6 poziom ale z innej grupy.


MTK Barati na niebiesko biało. Ta drużyna ma chyba jakiś związek z pierwszoligowym MTK, na którym byłem wczoraj. Barwy te same i nawet mają poprzeczny pas na koszulkach.






Obiekt jest bardzo ładnie położony i z każdej jego strony wychodziły ładne zdjęcia. Z jednej strony wzniesienie, z drugiej strony widok na miasto. Ponadto to jeden z wyżej położonych boisk w Budapeszcie, o ile nie najwyżej.





SZŰCS GÉZA- strzelec dwóch bramek dla gospodarzy.

Obiekt posiada sztuczną trawę.

Nie ma to jak dobra fajka od Tomasza H.







Z tej perspektywy najlepiej oglądało się mecz. Niestety tego samego zdania były osy czy też pszczoły więc szybko zmieniłem lokalizację.








Ciekawe co to za domy u góry. Może hotele albo drogie mieszkania. Lokalizacja na pewno fenomenalna ponieważ widać pewnie całe boisko.






W niższych ligach grają także obcokrajowcy. W drużynie gości w drugiej połowie wszedł niejaki: UONG DUC MINH.

Mecz zakończył się zasłużoną wygraną gospodarzy 3-1. Spotkanie mogło się podobać ale niestety sporej liczy widzów nie przyciągneło. Naliczyłem 8 fanatyków :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz