środa, 28 maja 2014

Inter Petrovice (Petrovice u Karvine) - Slavia Pist 28.05.2014

Fotorelacja wraz z opisem z meczu wojewódzkiego Pucharu Czech sezon 13/14.











Inter Petrovice (Petrovice u Karvine) - Slavia Pist 28.05.2014 (3-4) Puchar Czech 
Att:80 H:17:00 Cena: 0Kc FOT MOV
Stadion Inter Petrovice


W środku tygodnia wybrałem się na mecz półfinałowy wojewódzkiego Pucharu Czech (w tym kraju jest 14 województw). Rozgrywki te przewidują tylko jeden mecz, bez rewanżu więc musiał być wyłoniony tego dnia zwycięzca. Inter Petrovice to najbliżej położony zagraniczny klub, od mojego zamieszkania, który obecnie jest na 11 miejscu, 7 poziomu rozgrywkowego. Slavia Pist reprezentuje 6 poziom, gdzie zajmują 10 miejsce.


Ławeczka jakby trochę niedostępna dla widzów.

Takiej od dawna już stojącej trybuny to nawet nie ma najlepszy klub z Petrovic czyli Lokomotiva, który reprezentuje 4 poziom rozgrywkowy. Od mojej poprzedniej wizyty na tym obiekcie (Link) sporo się zmieniło. Nowy płot, nowe bramki i chyba także nowa murawa została zasiana. Ponadto obiekt został wyposażony w tablicę świetlną.

Slavia Pist w strojach biało-czerwonych z czerwoną gwiazdą. Stroje, logo klubowe mają bardzo podobne do znanego praskiego klubu Slavii, a także do Slavii Orlova.

W składzie gości grajacym trenerem jest były reprezentant Czech tzn. Marcel Melecký. Widać go u góry zdjęcia w jeansach. Reprezentował wcześniej takie kluby jak: Bělá, Kravaře, Baník Ostrava, Hulín, Dolní Benešov, Frýdek-Místek, Bohemians 1905, Kladno, Hlučín.



Bramkarz gości.


Po Marcelu Meleckým inną gwiazdą klubu jest 38-letni Pavel Kulig. Reprezentował wcześniej kluby piłkarskie: Baník Ostrava, Karviná, Bohumín, Znojmo, Frýdek-Místek, Bohemians 1905, Košice, SFC Opava, Statzendorf, Háj ve Slezsku.

Gwiazda egzotyczna.

Gwiazda ławki rezerwowych.

Uśmiałem się trochę w duchu jak przysłuchiwałem się rozmowie na trybunie krytej pomiędzy dwoma starszymi czeskimi kibicami. Jeden do drugiego mówił... Pojechałem do Polski kupić trzy deski i mi nie sprzedali bo oni sprzedają to tylko w całości zapakowane, nie na sztuki :D. Dyskusja na ten temat trwała ładnych parę minut, dzięki temu część tych dywagacji nagrane zostały także przeze mnie i są dostępne na skrócie filmowym.


Słupy podtrzymujące dach praktycznie nie przeszkadzają w oglądaniu meczu. :P

Amerykański specyfik, rzadko dostępny w Polsce, wpity na meczu w Czechach.




Bramkarz gości nie zabrał z domu czapki. Nie miał jej także nikt z ławki rezerwowych i kibiców gości, których przyjechało około 10 osób z tej zza ostrawskiej miejscowości, także leżącej tuż przy granicy z Polską.







Żywo reagujący trener gospodarzy.


W Czechach wiedzą, że nie ma futbolu bez alkoholu.




Końcówkę meczu oglądałem z tarasu. Przez ten taras muszą przejść także piłkarze w drodze do szatni.

Mecz bardzo ale to bardzo ciekawy, że aż nie chciało się wyłączać kamerki w aparacie, bo co chwilę działo się coś ciekawego. Drużyna Petrovic dzielnie stawiła czoła ekipie gości, grającej jeden poziom rozgrywkowy wyżej. Gołym okiem można było zauważyć że Inter to już zdecydowanie lepsza drużyna niż ta z przed 3 lat, kiedy bylem tutaj ostatnio.

Wynik w czasie spotkania zmieniał się następująco: 0-1, 1-1, 1-2, 2-2, 2-3, 3-3, 3-4. Cztery bramki dostępne są na moim skrócie filmowym. Tym sposobem do finału wojewódzkiego pucharu awansowała Slavia Pist, która zmierzy się z 1. BFK Frýdlant n.O.
 
Był to dopiero mój drugi mecz w Czechach w tym roku. Wcześniej byłem w Brnie na Gambrinuslidze. Ponadto było to mój setny mecz poza Polską.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz