poniedziałek, 12 maja 2014

Tempo Paniówki - KS 94 Rachowice 11.05.2014

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 25 kolejki Liga okręgowa  grupa: Katowice IV,  sezon 13/14.












Tempo Paniówki - KS 94 Rachowice 11.05.2014 (1-0) 6-Poziom  
Att:70 H:15:00 Cena: 8zł FOT MOV
Stadion Tempo Paniówki


Zdecydowanie najdroższy bilet za który zapłaciłem w lidze okręgowej. Standardowo cena wynosi 5 zł. W Paniówkach jednak się cenią i wejściówka kosztowała 8 zł.

Parę lat temu jechałem obok tego boiska, ponieważ chciałem zwiedzić leżący nieopodal zamek w Chudowie. Przez ten okres czasu błędne myślałem, iż to boisko należy do Gwiazdy Chudów.



Wspomniany powyżej zamek.

Gospodarze na pomarańczowo-czarno.

Sędzią głównym był Sebastian Jarzębak czyli arbiter Ekstraklasowy. Przed meczem oczywiście nie wiedziałem jaka jest obsada więc gdy spiker przeczytał jego imię i nazwisko to od razu wiedziałem o kogo chodzi. Co ciekawe dzień wcześniej sędziował mecz I Ligi aż w Gdyni. Po nim chyba teleportował się na to spotkanie. Swego czasu arbiter ten zasłynął min. takim o to błędem, kiedy zakończył domowy mecz Korony Kielce w 80 minucie.





Pierwszą zmianę ekipa gości przeprowadziła na początku pierwszej połowy. Zaskoczyło to miejscowego spikera, ponieważ nie wiedział kto zszedł z boiska. Z prośbą o wyjaśnienie zagadki podszedł nawet do mnie sądząc, że jestem z Rachowic.

Dryblas w obronie drużyny Tempo.








Żelbetowa trybuna otwarta. :P




Mecz nie był ciekawy, do tego było zimno i padał lekki deszcz.

Jedyna bramka meczu padła dla gospodarzy z rzutu karnego na początku drugiej połowy (bramka na moim skrócie filmowym). Końcówkę meczu oglądałem z ciepłej loży samochodowej. Mogłem z niej podziwiać min. auta miejscowej burżuazji :P. Po tej kolejce drużyny są na 7 i 4 miejscu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz