poniedziałek, 16 czerwca 2014

MKS Zabrze-Kończyce - Przyszłość II Ciochowice 15.06.2014

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 30 kolejki (ostatnia) A-klasa Zabrze,  sezon 13/14.













MKS Zabrze-Kończyce - Przyszłość II Ciochowice 15.06.2014 (5-3) 7-Poziom 
Att:90 H:17:00 Cena: 0zł FOT MOV
Stadion MKS Zabrze-Kończyce


Pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją: Na plakacie była informacja o bilecie w cenie 5 zł natomiast kasjerów nigdzie nie było zarówno przed meczem jak i w czasie zawodów.

Na Mundialu w tym czasie mecz Szwajcaria - Ekwador (2-1).

Ekstra murawa jest w tych Kończycach...

...nawet tuż przed bramką.


Gospodarze na żółto-biało.

Do tej pory nazwa Kończyce kojarzyła mi się z klubami LKS Kończyce Małe i Błyskawicą Kończyce Wielkie z dobrze mi znanego podokręgu skoczowskiego. Co ciekawe, tydzień temu zaliczyłem wyjazdowe mecze obu tych klubów, a niniejszego weekendu zagrały ze sobą. Wielkie u siebie wygrały 3-0 z Małymi. Obecnie w Polsce nie ma chyba więcej klubów o tej nazwie.

Chcesz zniechęcić kibica do chodzenia na mecze swojej ulubionej drużyny? Nic trudnego. Wystarczy wysypać skoszoną trawę z boiska tuż przed trybunami co około 15 metrów i poczekać aż zgnije i zacznie śmierdzieć.




Zdziwiłem się bardzo ponieważ na mecz rezerw drużyny z Ciochowic przyjechali ich kibice. Do Kończyc dotarło ich około 10-ciu.








Starsza Pani komentowała ten mecz śmieszniej niż Jacek Jońca na mundialu. Podobno poziomowi gry w tym meczu pomogłoby np. pomniejszenie boiska o połowę :P. Co do poziomu gry to wcale nie było źle a nawet dobrze.







Z nr 2 w ekipie z Ciochowic grał jakiś obcokrajowiec z bloku wschodniego. Po meczu trochę naubliżał sędziemu "po rusku".

Na początku myślałem, że do Zabrza przyjechała jednak pierwsza drużyna z Ciochowic ponieważ ani się nie obejrzałem a było 0-2. Potem zrobił się remis a następnie goście znowu prowadzili i znowu był remis. W drugiej połowie gospodarze jednak potwierdzili swoją dominację w lidze i ostatecznie wygrali 5-3. Ich jedna bramka padła kiedy chwilowo grali w przewadze, ponieważ po faulu z boku boiska leżał jeden z zawodników Ciochowic. Po 2 bramki dla każdej ze stron są dostępne na moim skrócie filmowym.

Mecz ten planowałem od tygodnia natomiast dopiero w dniu spotkania odkryłem, że Kończyce to lider rozgrywek a po meczu planowano otwarcie szampanów czego powodem był już wcześniej zapewniony awans do okręgówki. Radość i szampan po meczu faktycznie były i tym sposobem w jeden weekend zobaczyłem dwa mecze, gdzie zwyciężyły drużyny, które zapewniły sobie awans o poziom wyżej. Ciochowice na przedostatnim miejscu.

Na koniec tak dla przypomnienia, który klub jest najlepszy w Zabrzu, ba... ma najwięcej tytułów Mistrza Polski razem z Ruchem Chorzów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz