niedziela, 24 sierpnia 2014

Olimpia Zebrzydowice - KS Bystra (k. Wadowic) 23.08.2014

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 2 kolejki: Klasa B 2014/2015, grupa: Wadowice I.











Olimpia Zebrzydowice - KS Bystra (k. Wadowic) 23.08.2014 (1-1) 8-Poziom  
Att:60 H:17:00 Cena: 0zł FOT MOV
Stadion Olimpia Zebrzydowice


W drodze na mecz do Zebrzydowic koło Kalwarii Zebrzydowskiej wstąpiłem do rodzinnego miasta Jana Pawła II, czyli do Wadowic. Proszę zobaczyć jaki bogaty asortyment pamiątek papieskich był na jednym ze straganów. :P

Miejscowość Zebrzydowice na Śląsku Cieszyńskim jest mi szczególnie bliska. Kiedy odkryłem, iż w drugiej miejscowości w Polsce o tej nazwie leżącej pod Krakowem, istnieje także klub piłkarski to pomyślałem, że muszę pojechać tam na mecz. Wiosną tego roku niestety nie wypalił wyjazd na spotkanie Olimpia Zebrzydowice - Kalwarianka II Kalwaria Zebrzydowska. To dopiero byłby mecz z ciekawymi nazwami klubów.

Dopiero na miejscu odkryłem, iż dokładnie w dniu meczu miał odbyć się także festyn wiejski. Jedną z atrakcji był właśnie mecz na który przyjechałem.


Po budynku klubowym Olimpii widać komu kibicuje tutejsza ludność. Co ciekawe w tych "moich" Zebrzydowicach pierwsze graffiti jakie spotkałem na murach także było o Wiśle Kraków.


Jednopoziomowa trybuna za bramką.



Ciekawe czy gdyby nie festyn to czy piwo byłoby też na meczu.

Gospodarze czyli Olimpia Zebrzydowice w żółto-czarnych strojach niczym Borussia Dortmund.


Są dwa kluby w Polsce o nazwie KS Bystra. Drugi jest koło Bielska-Białej. Co ciekawe jeszcze jest trzeci klub ale o nazwie LKS Bystra.


















W drugiej połowie jeden z zawodników gości został zniesiony z boiska po brutalnym faulu na nim. Jako, że KS Bystra przyjechała na mecz w 11 osobowym składzie, wspomniany zawodnik pojawił się z powrotem na placu gry dopiero po blisko 15 minutach.

Były nawet środki pirotechniczne na meczu.


Mecz był mało ciekawy, gdzie przede wszystkim było bardzo mało strzałów na obie bramki. Na domiar złego obie bramki padły po rzutach karnych (dostępne na moim filmie). Moim zdaniem sprawiedliwym remisem zakończyło się to spotkanie. W tym samym czasie swój domowy mecz rozgrywała drużyna Spójni Zebrzydowice przeciwko Tempo Puńców (Na meczu był obecny z kolei Krzysiek z Nysy, który prowadzi stronę Moje Wielkie Mecze). Gospodarze wygrali 2-1. Tym sposobem popularny Kolejarz w dalszym ciągu jest na 1 miejscu w tabeli. Młode fanki które szły na mecz na którym ja byłem miały rację ponieważ jedna z nich powiedziała coś takiego: "Zebrzydowice dobrze grają".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz