czwartek, 7 maja 2015

Cukrownik Chybie - Czarni Jaworze 06.05.2015

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 18 kolejki (zaległa): Liga okręgowa 2014/2015, grupa: Bielsko-Biała.











Cukrownik Chybie - Czarni Jaworze 06.05.2015 (4-2) 6-Poziom 
Att:140 H:17:30 Cena: 5zł FOT MOV
Stadion Cukrownik Chybie


Ciąg dalszy odrabiania Wielkanocnych zaległości. Po Gołkowicach i Goleszowie w zeszłym tygodniu, tym razem wybrałem się do Chybia.

Do Chybia wydawało mi się że zajadę samochodem bez żadnych komplikacji. Najpierw jednak napotkałem ruch wahadłowy, następnie zgubiłem się na trasie, którą przemierzałem wcześniej już parę razy. Na koniec główna droga na stadion była zamknięta i musiałem jechać objazdem. Na szczęście zdążyłem na pierwszy gwizdek sędziego.

Akurat w dniu meczu się rozpadało. Na szczęście mała trybuna kryta bez problemu pomieściła całą 140 osobową publiczność.

Patrząc na pozycje w tabeli, mecz zapowiadał się bardzo ciekawie (źródło: 90minut.pl).


Chybie ma pomarańczowo-biało.




W zespole Czarnych zagrał niejaki Artem Miagkyj. Niestety nie wiem jakiej jest narodowości.





W Chybiu w dalszym ciągu gra Witold Wawrzyczek, oraz inny były gwiazdor GKS-u Jastrzębie...

...Mariusz Adaszek (zawodnik Chybia na pierwszym planie).










Nóż mi się w kieszeni otwiera, kiedy grill rozpalany jest dopiero pod koniec meczu.

Płotek w stylu angielskiego oldschool'u.



Po przerwie w końcu przestało padać, więc zmieniłem lokalizację na przeciwko trybuny krytej.

Trener gości obserwował z dachu ławki rezerwowych, jak wypełniają założenia taktyczne jego piłkarze. :)








Spotkanie toczyło się  w szybkim tempie, czemu pewnie sprzyjała mokra murawa. W ogóle nie było widać, że spotkały dwie ostatnie drużyny w tabeli. Mecz lepiej rozpoczęli gospodarze, którzy po kwadransie prowadzili 2-0 (drugi gol gospodarzy na filmie). Pewni siebie gospodarze stracili jednak dwa gole (pierwszy gol gości na filmie) i do przerwy wynik brzmiał 2-2. Po przerwie Cukrownik był już zdecydowanie lepszy i wygrał to spotkanie 4-2.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz