sobota, 2 maja 2015

ŁTS Łabędy (Gliwice) - Wyzwolenie Chorzów 02.05.2015

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 22 kolejki: Liga okręgowa 2014/2015, grupa: Katowice II.













ŁTS Łabędy (Gliwice) - Wyzwolenie Chorzów 02.05.2015 (1-0) 6-Poziom 
Att:100 H:17:00 Cena: 10FOT MOV
Stadion ŁTS Łabędy


Jeżeli chodzi o ligi okręgowe (6 poziom) to do tej pory najdrożej zapłaciłem za bilet w Paniówkach (8 zł). Parę dni temu narzekałem na cenę w Gołkowicach (7 zł).  To co zastałem na Łabędach przeszło najśmielsze oczekiwania. Bilet kosztował 10 zł! Dla porównania na taką Bundesligę zapłaciłem ostatnio nieco ponad 80 zł. Wpływ na cenę mogła mieć...

...okolicznościowa plakietka na studniówkę z okazji 70-lecia klubu, którą wydawano razem z biletem. W klubie tym w latach 1948-1953 grał niejaki Lucjan Brychczy.

Mecz ŁTS-u chodził mi po głowie od dawna. Jak jakiś stadion mi się spodoba to nie ma wyjścia, trzeba go zaliczyć.

Wejście.



Chyba lubię obiekty piłkarskie otoczone lasem w całości lub części. Tak też właśnie jest na Łabędach.


Gospodarze na czerwono.



















Przerwa po 1 połowie, a tym czasem na Stadionie Narodowym w Warszawie Legia zdobyła Puchar Polski. Meczowi towarzyszyła fantastyczna oprawa. Można było spodziewać się że może dojść w stolicy do zamieszek pomiędzy fanami Legii i Lecha. Do niczego poważnego jednak nie doszło. Do naruszenia spokoju doszło natomiast w Knurowie, gdzie w czasie meczu Concordii z Ruchem Radzionków śmiertelnie postrzelony został kibic przez policjanta. Dodam, iż przez Knurów jechał na niniejszy mecz, który odbył się o tej samej godzinie.





Łabędy, pomimo tego iż jest to dzielnica Gliwic, to wszyscy tutaj kibicują Górnikowi Zabrze.


Mecz nie był jakimś porywającym widowiskiem, w którym padła tylko jedna bramka. Jedynego gola zdobyli gospodarze w pierwszej połowie po kuriozalnej bramce. Zawodnik gości tak niefortunnie podawał piłkę głową do bramkarza, iż ta go minęła, po czym strzałem do pustej bramki dopełnił formalności zawodnik ŁTS-u. Pozycje w tabeli: 11 i 4.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz