niedziela, 7 czerwca 2015

Energetyk ROW Rybnik - Limanovia Limanowa 07.06.2015

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 34 kolejki (ostatnia): II liga 2014/2015.














Energetyk ROW Rybnik - Limanovia Limanowa 07.06.2015 (0-2) 3-Poziom 
Att:2251 H:16:00 Cena: 11FOT MOV
Stadion MOSiR (Rybnik)


Miałem jechać, miałem nie jechać ale w końcu w niedzielne popołudnie pojechałem na to arcyciekawe spotkanie ostatniej kolejki ogólnopolskiej II Ligi. Przed tą kolejką szansę na awans na zaplecze Ekstraklasy miało o ile się nie mylę aż 8 drużyn!! Na tą chwilę nikt tego awansu także nie był pewny w tym lider i wicelider z Rybnika. Energetyk ROW miał chyba najprostsze zadanie ze względu na wysoką pozycję w tabeli oraz mecz u siebie z ostatnią w tabeli Limanovią.

Tuż obok stadionu chyba niedawno powstała bieżnia lekkoatletyczna z nową trybuną.

Już z daleka widziałem kolejki do kas. Wkurzający widok, kiedy w tym czasie mogłem pojechać na jakiś mecz niższej ligi bez stania po bilety.



Gospodarze w czarnych koszulkach.

Miejscowa maskotka Gladiator Gladiusz.





Gospodarzy dopingowały dwie grupy kibiców. Ci starsi oraz także...

...ci młodsi.






Oprawa ROW-u.


W drugiej połowie fotoreporterzy zupełnie niepotrzebnie przemieścili się pod bramkę brakarza gości.








Skromna ale głośna grupa kibiców Limanovii.



Już od początku gra wyglądała tak jak wyglądać nie powinna, ponieważ to drużyna Limanovii wyglądała jakby grała o awans, a nie ROW Rybnik. Na początku drugiej połowy goście dopieli swego i wyszli na prowadzenie po strzale głową. Następnie ciężko było patrzeć na nieudolne ataki gospodarzy. W doliczonym czasie gry goście strzelili drugiego gola po rajdzie jednego z zawodników na pustą bramkę gospodarzy. Tego niestety nie widziałem ponieważ chciałem szybko wydostać się spod stadionu. Bardzo rzadko opuszczam mecze przed końcowym gwizdkiem, a tym razem szczególnie żałowałem ze względu na gol, który padł. Dodać należy iż od 53 minuty ROW grał z przewagą jednego zawodnika. Rzutem na taśmę ROW nie awansował, który zajął 5 miejsce na koniec sezonu. Czwarte miejsce dla Rakowa, który zagra w barażu. 1, 2 i 3 miejsca odpowiednio dla: MKS Kluczbork, Zagłębie Sosnowiec, Rozwój Katowice. Limanovia Limanowa zakończyła sezon na ostatnim miejscu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz