czwartek, 18 czerwca 2015

GKS 1962 II Jastrzębie (Jastrzębie Zdrój) - KS Świerklany 18.06.2015

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 19 kolejki (mecz zaległy): Klasa C 2014/2015, grupa: Rybnik.












GKS 1962 II Jastrzębie (Jastrzębie Zdrój) - KS Świerklany 18.06.2015 (12-3) 9-Poziom 
Att:30 H:18:30 Cena: 0FOT MOV
Treningowe ul. Kasztanowa (Jastrzębie-Zdrój)


Pomysł na to spotkanie podsunął mi Cfeter. Pierwotnie mecz miał zostać rozegrany 10 maja ale podobno KS Świerklany nie otrzymał od gospodarzy informacji o zmianie godziny meczu (?), następnie z tego powodu odwołali się i zarządzono rozegranie meczu w dniu dzisiejszym w czwartek o 18:30. Termin i godzina pasowała mi jak ulał, gdyż zaraz po wyjściu z pracy niemal na styk byłem już na boisku. Swoją drogą nie przypominam sobie abym był wcześniej na meczu, który rozpoczynałby się dopiero o 18:30, oczywiście przy naturalnym świetle.

GKS na czarno-zielono.






KS Świerklany to nowy (stary?) twór w rybnickiej klasie A. Włączył się do rozgrywek dopiero od... rundy wiosennej. Gdyby grali od początku rozgrywek, wyniki pozwoliły bym im zajmować miejsca gdzieś w środku tabeli. Tak czy siak nie jest źle bo przy zdecydowanie najmniejszej ilości meczów, już wyprzedzili dwie ekipy.







Kapitan KS-u popisał się rzadkiej urody golem samobójczym. Leżącą w bezruchu piłkę 2 metry od bramki, chcąc wybić szybko na rzut rożny, skierował ją do swojej bramki. Sam nie wiem, czy w stresie nie zrobiłbym podobnie.

Zawodników gości na to spotkanie przyjechało dziesięciu. Ponadto nie widziałem nikogo ze sztabu trenerskiego.




Tuż obok boiska, gdzie był rozegrany mecz, znajduje się słynny stadion przy ul. Kasztanowej/Kościelnej.



Szacunek i uznanie dla zawodnika GKS-u Łukasza Miśkiewicza.


Cały mecz toczył się pod dyktando gospodarzy i też wynikiem 12-3 zakończyło się to spotkanie. W pewnym momencie już nie wyłączałem aparatu aby nagrać jakiegoś gola ale pech chciał, że jedyny gol który wtedy padł dla Jastrzębia miałem poza kadrem. Wcześniej nagrałem jednak bramkę na 4-2 dla gości - na moim filmie. Słabym punktem gospodarzy był bramkarz, co zauważyli także miejscowi fani. Na trzy strzały w światło bramki, wszystkie trzy przepuścił. Zwycięstwo Jastrzębian pozwoliło im przesunąć cię na 1 miejsce w tabeli wyprzedzając rywala zza miedzy Granicę II Ruptawa o jedno oczko. Kwestia awansu rozstrzygnie się w najbliższej, ostatniej kolejce.

Ciekawostka: Łącznie 39 (słownie: trzydzieści dziewięć) goli widziałem na ostatnim meczu na boisku po lewej (Link) i po prawej stronie. Oba, głównie za sprawą rezerw GKS-u 1962.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz