wtorek, 18 sierpnia 2015

Olza Pogwizdów - Orzeł Zabłocie 16.08.2015

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 2 kolejki: Klasa A 2015/2016, grupa: Skoczów.













Olza Pogwizdów - Orzeł Zabłocie 16.08.2015 (3-0) 7-Poziom 
Att:165 H:17:00 Cena: 5FOT MOV
Stadion Olza Pogwizdów 



Z Brzezówki do Pogwizdowa dostałem się ekspresowo i na drugi mecz tego dnia nie spóźniłem się ani minuty.



Gospodarze na czerwono.


W poprzednim poście na meczu Brzezówki było o Niecieczy, to teraz o sponsorze klubu z tej miejscowości czyli Bruk-Bet. Reklama ta wisi na obiekcie Olzy Pogwizdów.


W Brzezówce B-klasa, w Pogwizdowie A-klasa. Różnicę było widać od początku spotkania, na korzyść A-klasy.











Po przerwie zmieniłem lokalizację aby policzyć widzów. Uwierzyć nie mogłem, że było ich ponad 160.



Przy pisaniu relacji odkryłem, iż męcz sędziowała trójka sędziowska o nazwisku Sajbor.



Ciekawe spotkanie w Pogwizdowie zakończyło się wynikiem 3-0. Gospodarze byli lepiej dysponowani tego dnia stąd wynik taki a nie inny. Goście kończyli mecz w dziewiątkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz